Skal du holde et arrangement? Så er Restaurant Sejlklubben stedet.

Hos Restaurant Sejlklubben har vi idylliske omgivelser og kundevenligt personale til at tage hånd om dit næste arrangement. Vores faste kundekreds bevidner om, at det er stedet, hvor man kommer igen og igen. Restauranten er beliggende nær havnen i Randers og har derfor gode parkeringsmuligheder. På vores terrasse ud til havnen, kan man nyde udsigten over Randers Fjord imens man indtager sin brunch, frokost, aftensmad eller kaffe.

Kontakt os via tlf. +45 31 42 51 55 eller e-mail info@restaurantsejlklubben.com for at arrangere dit næste arrangement.

Vilkår og afbudspolitik gældende for selskaber:

Forhåndsreservationen er endelig bekræftet når reservationsgebyret på 2500,- er indbetalt, senest 3 dg. efter modtagelse af kontrakt på Konto nr. 6186 0020339012 (beløbet fratrækkes den endelige regning, men refunderes ikke ved annullering af selskabet)

Hvis antallet af gæster nedsættes væsentligt, forbeholder vi os retten til at flytte arrangementet til et mindre lokale – det sker dog ikke uden at du kontaktes.
De aftalte priser er baseret på minimum 20 voksen kuverter.
Endeligt antal sendes på mail til restauranten senest 14 dage før arrangementet.

Antallet af gæster kan reduceres omkostningsfrit indtil 72 timer før arrangement start, herefter afregnes fuld pris for alle gæster.

Selskab

Udfyld venligst nedenstående formular med dine ønsker til bookingen. Det er helt uforpligtende og vi besvarer din forespørgsel senest den efterfølgende dag efter modtagelse. Vores selskabspakker er sammensat på forhånd, men vi er meget fleksible og ønsker at finde den helt rigtige løsning for dig. Så er du på udkig efter stedet til konfirmationen, fødselsdagen, dåbsfesten eller andet arrangement? Så kontakt os nu. Vi glæder os til at besvare din forespørgsel.